Będzie nowy Samorost!

Gratka dla wielbicieli gry Samorost!
Pojawił się zwiastun kolejnej produkcji grupy Amanita Design pod tytułem „m a c h i n a r i u m”.

Kto nie zna Samorosta niech pozna, kto zna, ten zaciera dłonie.

Samorost
Samorost

Możecie obejrzeć kilka grafik oraz film pokazujący co nas czeka w kolejnej odsłonie.

Zapowiada się bogato! I do tego znów muzyka TOMÁŠ DVOŘÁK.

3 myśli w temacie “Będzie nowy Samorost!

  1. no i weszłam, się mi przypomniało i wciągnęło znów, choć co innego miałam robić. nawet o kawie zapomniałam 😛
    najbardziej podoba mi się ta zabawa w szczegół no i atmosfera.
    przypomina mi się samorostowa wieża z Jarosławca.

  2. no dzieki. znowu pare godzin juz nie odzyskanych…a artykuly leza, pranie nie zrobione, obiad nie ugotowany, itd.

  3. daj znać jak będzie bo nie śledzę 🙂
    pozdro
    zajrzę next time za jakiś rok 😉

Dodaj komentarz