ANTlogic czyli… Planets

Ponad miesiąc temu, w ramach VI edycji Festiwalu Atelier Polskiego Teatru Tańca, 22 lutego 2013 roku w Teatrze Ósmego Dnia w Poznaniu, miała miejsce premiera spektaklu „Planets”. W czasie poprzedzającym to wydarzenie, zamieściłem kilka wpisów związanych z tańcem współczesnym, ilustrując moje poszukiwania w nim miejsca, przestrzeni, bowiem od września ubiegłego roku przygotowywałem muzykę to tego przedsięwzięcia. Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych, wykorzystano tylko fragmenty przygotowanego materiału.

Dziękuję w tym miejscu Artowi Haegenbarthowi który uczynił możliwym współpracę z Terezą i Lukasem Lepold. Współpracę zdalną opartą na cyfrowych notatkach mailowych i zapisem wideo z prób. Pierwsze poważniejsze rozmowy dotyczące tego projektu miały miejsce bodajże w sierpniu 2012 roku. We wrześniu zapadła decyzja – działamy. 
W ten sposób zacząłem pracować nad muzyką do przedstawienia ANTlogic by skończyć, nieświadomie, ilustrując idę Planets czyli przedstawienia realizowanego od początku pod opieką Polskiego Teatru Tańca w Poznaniu.

312354_542359805803951_535533672_n

Powyższy impuls sprowokował mnie do pracy nad kolejnym, dużym, materiałem arciv ev noise. 45 minutowy album jest już niemal gotowy. Pozostały szlify, mastering i pomysł co dalej. 😉

Skomentuj

