Dawid odmieniany przez przypadki

Nie spodziewałem się i ja, chociaż nigdy fanem nie byłem, mam jeden jego album na półce.
Media huczały przez kilka godzin o jego powrocie na scenę. Singiel, klip, kolejny. Strumieniowy odsłuch albumu via iTunes. Dawid Bowie znów jest odmieniany przez przypadki i czasy.

Nie odmieniam. Słucham. Oglądam. Nie będę odkrywczy, Bowie wydał jesienną płytę na wiosnę.

Znów polecam zapoznać się z płytą jeszcze przed premierą. Tylko taka refleksja na koniec – czym dziś jest premiera? Tytuł i okładka płyta znana, singiel wiadomo. Cały album do odsłuchania. Chyba pozostaje nam hybrydowy termin premiery handlowej.

2 comments

  1. bojanix · Marzec 5, 2013

    A może jednak Bowie wydał jesienną płytę na jesień – jesień życia 🙂 Jak sądzisz?

  2. microust · Marzec 5, 2013

    Właśnie o to mi chodziło, jesienna płyta wiosną. 😉

Skomentuj

