Zmagam się

nieustannie z nową materią. W gruncie rzeczy taniec nowoczesny nie jest dla mnie kompletnym novum, znam kilka nazwisk czy przedstawień, zdaje się że i tu wrzucałem to co mnie ruszyło.
Nie zmienia to jednak niczego. Zastanawiam się co można przenieść z mojej muzyki samym napięciem mięśni w inną przestrzeń? Jak to ze sobą współgrać będzie. Mamy ciekawy „workflow”, co jakiś czas dostaję filmy video z rejestrowanymi fragmentami prób. Wytyczne i opis samego spektaklu są dosyć szczątkoe. Pracujemy na oślep, wzajemnie siebie sprawdzając. Ostatnie dokumentacje nieco mnie uspokajają, co nie znaczy że usypiają czujność!

Poniżej film, do którego dokopała się D. Sigur Ros w nietypowy (choć zdaje się typowy dla siebie) sposób promuje ostatni album czyli „valtari mystery film experiment”. Zaprosili do współpracy znajomych i przyjaciół. Każdemu zaproponowali budżet około 10.000$ i oto efekty zaprezentowane na specjalnej podstronie.

Ostatnio jedynie skrawkowe zapiski. Kilka tematów czeka na swój czas.

Skomentuj

