Push The Sky Away

I tak oto po raz kolejny wpis pojawił się niespodziewania i zupełnie niezgodnie z tym co w notatkach. Ale czy mogłem inaczej? Nie mogłem. Musiałem zatytułować tak a nie inaczej. Hipnotyczna pętla basu w tle. Ja jestem zahipnotyzowany.

Proszę Państwa – oto zapowiedź nowego albumu Nicka Cave i The Bed Seeds!

 

 

Komentarz jakikolwiek wydał mi się zbędny, chociaż… To niesamowity zbieg okoliczności, od kilku dni słucham dosyć namiętnie Einsturzende Neubautem. Co prawda Blixa nie powrócił do składu TBS, ale dźwięki z udostępnionego powyżej wideo niesamowicie kojarzą mi się z ostatnimi dokonaniami Einstürzende Neubauten – Unvollständigkeit (mówimy o wersji z Strategies Against Architecture IV—2002–2010). Jak sam Cave zapowiada, płyta ma mieć sporo zarejestrowanych dźwięków codziennych przedmiotów. Brzmi znajomo? No ale i miejscówka nagrań zacna. Ech… nie, nie. Nie narzekam.

To ja sobie znów zapętlę, a co. Przynajmniej do 3 grudnia, gdy pojawi się singiel. Cały album ponoć 18 lutego 2013 roku, nieco po końcu świata.

Zamówić można do wyboru do kolory, czarne 180 gramowe płyty, z albumami, odciskami zębów i pawim piórem. Można też oczywiście zamówić pospolite Cd. Szczegóły.

3 comments

  1. DS (@innercity_life) · Listopad 29, 2012

    Fajniutki ten brulion z wklejonymi wycinkami napisanych na maszynie tekstów. 🙂

  2. microust · Listopad 29, 2012

    No fajniutki, fajniutki. Trochę mi się z Vitalogy skojarzył. Za jedyne 90£ może stać na półce w domu. 😉
    Generalnie fajnie opowiadają historię sesyjną, jakoś mam wrażenie nieśpiesznie.

  3. D. · Listopad 29, 2012

    Basik budujący napięcie, do jakiegoś filmu dobry 🙂

Skomentuj

