Diego Stocco, po prostu.

Zdaje mi się że jeszcze o nim nie wspominałem na tym blogu. Miałem i nadal mam w głowie szkic na inny wpis, ale po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku że pięknie może się jeden z drugim łączyć.

Diego Stocco to postać niebanalna. Jest muzykiem i magikiem, odrobinę kojarzy się z rzemieślnikiem, ma w sobie zapał i moc niemal całego zespołu Einsturzende Neubauten. Potrafi wejść do prani, spędzić tam jakiś czas  i wyjść z nagraniem utworu, który raczej nikomu nie skojarzy się z dźwiękami pochodzącymi właśnie z pralni.

Diego Stocco – Music From A Dry Cleaner from Diego Stocco on Vimeo.

Diego jest osobą słyszącą dźwięk wszędzie, mało tego nie tylko go słyszy ale i widzi, co stara się przekazać za pomocą filmów. Konstruuje instrumenty, realizuje udźwiękowienie reklam, nagrywa ścieżki dźwiękowe.

Tym razem on sam sobie nie wystarczył, postanowił więc zbudować orkiestrę, z samego siebie. Oczywiście wcześniej pracował taką samą metodą, nagrywając ślad po śladzie. Tym razem jednak pokazał nam „swoją orkiestrę. Prawdziwy artysta. Prawdziwy rzemieślnik.

Stocco

Polecam. A jaki ma to związek z następnym wpisem? Mam nadzieję że uda mi się go opublikować już niebawem.

Diego Stocco – Custom Built Orchestra from Diego Stocco on Vimeo.

Skomentuj

