56 Broken Kindle Screens

Ostatnio mam chrapkę na czytnik. iPad jest wystarczający, ale jest jeden, a nas dwójka (czasem i trójka). Poza tym szukam urządzenia które nie będzie mnie rozpraszało mnogością możliwości, sprawdzenia maila, forum etc. Najczęściej zerkam w stronę amazonowego Kinlde, szczególnie po zapowiedzi wersji Paperwhite.

Zerkam i zerkam, szukam, doczytuję i notuję. W zakładkach czaiło się od kilku dni, w końcu czas by to wrzucić na blog.

56 Broken Kindle Screens brzmi groźnie. Z pewnością jest przeżyciem bolesnym dla każdego posiadacza sprzętu który tego doświadczył na własnym wyświetlaczu. Za to wygląda interesująco.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Mnie to przypomina dawne zabawy z maszyną ksero, gdy zużyłem w tajemnicy lub niefrasobliwości zapas toneru wydziałowego UMK. Wszelkie niedoskonałości były wówczas mile widziane. tak jest i tym razem. W przypadku tego projektu przychodzi mi na myśl David Carson. Cóż, jak zawsze. 😉

Obrazki zostały zebrane, opracowane i wydane w formie… książki. 78 stron. Można zamówić tutaj.

A oto spis treści:

“56 Broken Kindle Screens”, by Silvio Lorusso and Sebastian Schmieg (2012)

Informacja znaleziona na blogu Świat Czytników

Skomentuj

