Ostatnie dźwięki

Jakiś czas temu znów naszły mnie dźwięki. Nachodzą mnie one często, lecz w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy stało się to już mocno absorbujące.

Znów układanie rytmów i tekstur z brzmień co dzień skraplających się. Znów notatki na papierze, znów Zoom zapełnia kartę pamięci.
I jeszcze tylko bardziej fizycznego kontaktu brakuje, ale to już za chwilę.
Poniżej ostatni zapis gorących dni.

Edit: Acha, WP się zbiesiło, oj nieładnie. Nie tylko nie można dodawać wtyczek, ale i nie chce mi osadzić zewnętrznego kodu. Aż tak często nie piszę, ale czy to znak że trzeba zmykać na inną platformę?

A link w takim razie tradycyjnie wklejam.

Musiałem źle spojrzeć w opcje Sondclouda, teraz jest kod czytelny.

One comment

  1. bojanix · Lipiec 10, 2012

    U mnie na wordpressie wszystko działa. Aż dziwne, że nie mogłeś dodać kodu! Zobacz na moje ostatnie wpisy. Są kody z SC (player)
    http://bojanek.wordpress.com/

Skomentuj

