Rhinitis czyli najgłupsza choroba świata.

Do objawów należą: kichanie, „drapanie” w nosie i gardle, kaszel, pieczenie spojówek, wyciek płynnej wydzieliny z nosa, zatkany nos, ogólne osłabienie, ból głowy, stan podgorączkowy. *

Już wiecie? No właśnie. Dopadło mnie to co dopada ludzi średnio kilka razy w roku. W lutym jakoś się przemknąłem między chorobami. Tym razem dopadło i mnie. Plusy niewielkie – nadrobiłem nieco zaległości w prasie, co i tak jest syzyfowym zajęciem jak wiadomo. Plus bardziej wymierny – odpocząłem od sieci. Skończyłem Llossę, a to już jest bardzo wymierne 😉
Wypatrujemy wiosny.

A na koniec krótkiego wpisu informacyjnego – konkurs.

Co autor mógł mieć na myśli:

Horror niczym przykry meteor.

Dla ułatwienia dodam że jest to slogan reklamujący film pewnego reżysera, w pewnych kręgach wielbionego, a i w Litzmannstadt widywanego.

* cytat pochodzi ze strony polskiej Wiki

2 comments

  1. olo · Marzec 25, 2009

    tez nigdy nie wiedzialem ocb z tym haselkiem ale w glowie mi utkwilo…
    co do niezytu, to witaj w klubie – od 2 tygodni z 10 znajomych sie zapisalo…
    yo.

  2. microust · Marzec 26, 2009

    Założyciele klubu widać pazerni na unikalne odwiedziny są 😉 No a hasełko klasa sama w sobie.

Skomentuj

