David Carson

O tym Panu powinienem napisać już dawno. Jedna z postaci których prace wywarły na mnie przeogromny wpływ.

42d

Pierwszy raz spotkałem go będąc nieświadomym człowieczkiem w czasach liceum.  W czasach gdy panował grunge (wszelkiej maści i wszelako przejawiany), gdy w Polsce z internetu korzystało się mając rodziców pracujących na uniwersytetach (chyba że miało się work monet na dostęp „wdzwaniany”), gdy płyty rozchodziły się w postaci kaset magnetofonowych.  Takie to zamierzchłe czasy były.

carson_1

Nie jestem w stanie dokładnie wskazać pracy pierwszego kontaku, ale jestem przekonany że widziałem go w Rolling Stone, mocno zaczytanym, wyciętym z edichwederów i innych majkelówstajpów.  Nic nie przeszkadzało w odbiorze, może nawet wzmocniło.  😉 Jak zawsze w przypadku obrazów – szkoda słów, trzeba smakować.

davidcarson05thumbnail

Skąd nagle przypomniałem sobie o Davidzie Carsonie? Ano zobaczyłem że jest dostępna jego prezentacja TED, a w bonusie jest subskrybcja do iTunes. No to mlask, pobrane. 25 minut – polecam, a kto nie lubi iT niech zasysa.

2 comments

  1. kociszlak · Luty 13, 2009

    literki, eklerki
    typo – we 😉

  2. microust · Luty 13, 2009

    No ba. Eklerki.

Skomentuj

