Pan Czesio

Nie jest to wpis o postaci animowanej. Dziś miała się pojawić drobna notatka o Petersburgu (nie, nadal tam nie byłem). Miała, lecz się nie pojawi. W zamian za to pieśniarz, który ponoć rozpirza polską scenę rozrywkową. Niewiele o nim wiem ( chciałby mieszkać w Krakowie), ale to nie jest istotne. Ważne jest to że widząc obrazek, i słysząc to co pod obrazkiem przemawia, z wolna opadała mi szczęka. Brzmienia, rytm, barwy i twarze – kupuję to. I jakoś mimo że lubię Beirut, to nie mam skojarzenia. Niestety, póki co znam jeden utwór p. Czesława. Szukam, szukam.

Skoro o twarzach mowa, pan Czesław fizis niczym Buster Keaton.

ps. A NIN to się chowa, szczególnie ostatnie produkcje.

3 comments

  1. kociszlak · Maj 7, 2008

    na myspace trochę tego jest. i polecam bardzo. jak tylko otrzymam nagraną plytkę, chętnie udostępnię 🙂

  2. Pingback: Muzyka » Blog Archive » Pan Czesio
  3. K. · Maj 7, 2008

    a ja ani w Petersburgu ani w Krakowie;-(
    a Buster Keaton bardzo mi przypomina Daniela (na co wpadlam jak juz bylo za pozno), takze w ruchach.
    a pana Czeslawa dodaje do listy, ba.

Skomentuj

