Cholernie podobne,

by się innym słowem nie posłużyć.

Poniżej plakat który otrzymał wyróżnienie w 7 edycji KONKURSU GALERII PLAKATU AMS.

Autorem jest:

Marcin Karolewski

Urodziłem się w 1984 roku w Kaliszu. Jestem studentem 4 roku grafiki na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Specjalizuję się w projektowaniu. Moje prace to głównie ilustracje, koncepty, animacje i inne.
Brałem udział w Warsztatach Graficznych Krzyżowa 2006 oraz Krzyżowa 2007 jak i zbiorowych wystawach poplenerowych w Krzyżowej i we Wrocławiu. Współpracowałem przy akcji informacyjnej „Noś odblaski, bądź widoczny na drodze” oraz ogólnopolskiej kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”.

Oto praca wyróżniona:
q

Dziś ze snem małe problemy, więc i serfowanie miało miejsce. I na co trafiam?
!!!!

Jakoś to dla mnie cholernie podobne. Nie chce mi się wnikać kiedy co powstało roku 2007.

3 comments

  1. olo · Styczeń 22, 2008

    wreszcie mam cos na temat do napisania
    sprawdź (jeśli nie znasz) blog You Thought We Wouldn’t Notice – tropia takie rzeczy… i jeszcze gorsze!
    http://youthoughtwewouldntnotice.com/blog3/
    choć skupiają się na takich ripach, co dały zarobic copycatom.
    yo.

  2. Marcin Karolewski · Marzec 18, 2008

    Witam, jestem autorem pracy opisanej w powyższym wątku. Projektując plakat nie inspirowałem się żadnymi innymi pracami, również tą pokazaną pod plakatem, widzę ją pierwszy raz. Zbieżności się zdarzają, jednak mój projekt opiera się na innym pomyśle. Wydaje mi się, że jego autor szuka taniej sensacji, równie dobrze mógł dać zdjęcie biedronki, wszak też ma kropki. Pozdrawiam:)

  3. microust · Marzec 18, 2008

    WItam Pana, Panie Marcinie. Zastanawiam się jedynie co jest bardziej podobne (bo nie powie mi Pan że powyższe prace nie są podobne) – reklama Sony czy biedronka. A jeśli poczyta Pan inne moje wpisy to chyba dostrzeże Pan brak szukania sensacji. No chyba że Pan chce zrobić z tego sensacje to zapraszam. 😉 Pozdrawiam.

Skomentuj

