Wykluczony

zostałem i nie tylko ja. Stoimi wykluczeni, każdy osobno. Zerkamy czasem, najczęściej udając obojętność. Skąd zostałem wykluczony? Z przystanków MPK. 😉 Obowiązujące przepisy zakazują palenia wyrobów tytoniowych (cwaniaczki) na przystanku i w obrębie 15 metrów od niego. Najciekwasze jest to że sami się wykluczamy, sami stajemy obok. 

* * *
Niebawem wątroba zamieni się w przepełniony bukłak uwieszony na pasku.
Nic to, kolejna kawa o godzinie nocnej. Litery chciałoby się połknąć. Teraz ktoś inny je przetwarza.

* * *
Ile razy miałem wrażenie że wszyscy w wagonie czytają mi w myślach. Spoglądają na mnie, a w oczach widać że oni wiedzą. Oni wiedzą.

2 comments

  1. K. · Styczeń 7, 2008

    🙂

  2. kociszlak · Styczeń 7, 2008

    ostatnie wpisy sponsoruje literka W.
    W jak Wątroba też, albo raczej w jak wątroba ;>

Skomentuj

