Zaskoczenie końca roku

kafka

GW podszepnęła cichutko o pojawieniu się na polskim rynku wydawniczym pozycji Franza Kafki o zaskakującym przynajmniej mnie, znając autora, tytule „Aforyzmy z Zürau”. Niestety póki co to jedyny mój kontakt z tym dziełem.
Wydawcą jest krakowska oficyna EMG, która zaczyna posiadać co raz ciekawszą ofertę.

Dzieło w opracowaniu Roberto Calasso, szefa wydawnictwa Adelphi, pozbawione hipokryzji i mieszczańskiego spojrzenia Maxa Broda. Swoją drogą strasznie jestem ciekaw kiedy pojawią się pełne opracowania spuścizny Fnarnza Kafki, pozbawione cenzorskich zapędów strażnika kartek zapisanych przez F.K.

ps. moje wyimaginowane 10 000 zł przeznaczone na zakup książek maleje z każdym dniem. Lista nieustannie się wydłuża…

One comment

  1. kociszlak · Grudzień 19, 2007

    no to tak mało cynicznie napiszę: cóż, życie ;>

Skomentuj

