Telefony, telefony…

Cholera, przeglądam i przeglądam. Nawet porozmawiałem z doradcą (ygh) i nadal jestem głupi jak byłem. Czas wybrać nową taryfę i nową słuchawkę. Czy trzeba koniecznie? No cóż, nie wiem czy stać mnie na tak radykalny ruch jak pozbycie się telefonu. Póki co przeglądam i przeglądam i mętlik się powiększa. Oczywiście jak zawsze zaskakuje obecny operator, któremu nie zależy by przedłużyć umowę. To ja dzwonie i pytam. I znów mnie wkurzają, i pewnie znów z nimi zostanę…

Skomentuj

