inni zauwazyli

Jednak, okazuje się że można

Chociaż dziś poruszając się tramwajami, posłyszałem komentarze że to przecież święto warszawskie jest. Zdębiałem.
Swoją drogą w dniu wczorajszym TVP1 uraczyła swoich widzów (a i mnie przypadkiem również) kiczowatym koncertem pamięci ofiar wypadku autokaru i trąby powietrznej. Dlaczego wybrano taką datę? W roku ubiegłym, nie pamiętam który kanał, pokazał koncert zespołu Lao Che. Można było bez zadęcia, bez wycieczek politycznych uczcić te dni. W tym roku, jakoś się nie udało. Nie jestem zwolennikiem martyrologii narodowej, nie uważam Polski z Chrystusa Narodów, ale wygląda na to że mam już podejście konserwatywne. Może dlatego bardzo często, od dawien dawna, gdy widzę fragmenty filmów dokumentalnych o powstaniu, ściska mnie w gardle?

Skomentuj

