sie rocznica zrobiła niemal

Wydało się przed Olem że bloguje sobie, zajrzałem przy okazji na Bloggera i na Blox i wyszło na to że ponad dwa lata jakieś luźne i zbędne notatki czynię. Ho ho ho… A miałem dziś nic nie pisać, ale z okazji tak zacnej no po prostu się należy :D. A swoją drogą to mając tak kiepściuchną pamieć jak ja mam, to te cyfrowe śmieci stanowią niezłą kopalnię. Kilka rzeczy ulotnych (zapiski o Kijowie) zniknęły by. Kilka jest utrwalonych, choć lepiej nie pamiętać.

Dziś podjęta próba reperacji półki, którą tak lekko i zgrabnie potraktowałem przy przerowadzce. Okazuje się że brak jest jedynie 3 szybek. A tantego ranka w przedpokoju szkła było tyle, że spodziewałem się większych strat. Generalnie szafka polegiwała sobie od końca stycznia, węc czas najwyższy zabrać się za jej naprawę. Bo przecież trzeba zacząć naprawiać.

Skomentuj

