Wycieczka

klasztor

Dziś kolejna wycieczka. Zalew Jeziorsko i okolice. Między innymi miasteczko Warta. Fotek jest kilka, ta jakoś mi podpasowała najbardziej. Dzień zmienił bieg, plany poszły w łeb, ale warto było. Dzięki Jarku, fajny pomysł miałeś.

Poniżej las pełen wronich gniazd. Co siekawe nie gdzieś na odludziu tylko w okolicach Kościolą i Domu Kultury w Poddębicach. Ich głos były z lekka irytujące, ale i niepokojące. Oczywiście skojarzenie z „Ptakami” pojawiło się błyskawicznie.

Swoją drogą oznacznei zabytków jest niesmowicie żałosne. Owszem była tabliczka „Zabytek”, ale jakoś niedopatrzyliśmy sie tablic informujących”co to i kto to”. Tak było w wielu miejscach, nie tylko w Poddębicach.

Po raz kolejny niesamowite wrażenie zrobiła na mnie zapora na Jeziorsku. z jednej strony tony wody a po drugiej rzeczka, trawy i drzewa.Szkoda tylko że baterie nie były skore do pracy i zdjęcia szybko zakończyłem robić. Ale kilka jeszcze jest.

music for the masses

Znów Warta, tym razem budynek kościelny. Pojawiliśmy się tam tuż po 18, trwała msza, której słowa sączyły się przez głośnik. Music For The Masses.

Reklamy

3 comments

  1. Kasia · Marzec 27, 2007

    no pieknie:) ale ja bym chciala wiecej zdjec. zwlaszcza takich jak to na samej gorze;)
    please?

  2. microust · Marzec 27, 2007

    Będzie problem, bo w sumie wszystkiego wyszło niemal 50 sztuk, ale nie wszystkie są fajne, a nawet inaczej. Kilka jest fajnych 😉

  3. Kasia · Marzec 27, 2007

    no to pakuj na flickr;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s