WP

póki co eksperymentalnie zostaję przy WP, mimo wszystko wygodniejsza edycja, neistety obecny szablon zawiera jakieś błędy i nie wyświetla wszystkiego poprawanie, ale cóż. Moje zdolności techniczne nie pozwalają mi w dniu dzisiejszym na instalacje WP na własnym serwerze :D. Taki jestem zdolniacha.

zabawa z PS niby skończona, ale jakoś nie jestem zadowolny, wsadziłem na Digarta, chyba tylko po to by w razie czego były w jednym miejscu (tylko w razie czego?). Bo nie licze że się spodoba…

Skomentuj

