jadac tramwajem

nie posiadam telewizora, nie ogladam, nie uzywam, a jednak ma dziwna swiadomosc ze wszystkie stacje nadaja jedynie seriale o policjantach i bandytach. Co trzeci bilbord oznajmia mi powrot „Sfory”, perypetie „Odwroconych”, dalszych „Oficerow”. Eh…

Dzis w GG m.inn. taka wiadomosc: „ja jestem zupełnie innym człowiekiem”. Wypada chyba pogratulowac, nawet szczerze, tylko ze mam niejasne przeczucie ze to tylko majaki, moze i by chciala byc nowy czlowiekiem, ale nie wydaje mi sie by tak bylo. Niestety dla niej samej.
—-

Tydzien spedzony w Toruniu. Pelen relaks, pelen odpoczynek, cos niesamowitego jak glowa na jakis czas odpuscila.

One comment

  1. Anonymous · Marzec 20, 2007

    aa, to tam sie bylo.
    k.

Skomentuj

