nie ma dla mnie miejsca?

Szukam jakiegos net labela, w kt?rym moglbym udokumentowac moje nagrania.
Okazuje si´ze njapopularniejszesa netlabele zmuzyka elektroniczna. Ciezko jest znalesc miejsce dla siebie.
Mam dwa wyjscia – szukac nadal, albo zalozyc swoj. Sam nie wiem ktora droga jest lepsza. Juz jeden projekt sie przeciaga od nie wiem jak dlugiego czasu, koniec koncow mam w niem udzial jako grafik jedynie, nie moj profil sie okazal.

Jest jeszcze trzecia droga – ywdac plyte materialna. Zobaczymy. Poki co sporo grzebania w sieci mi jeszcze zostaje.

Skomentuj

