Nagrzebalem w kodzie.

wiec znów zmieniłem sobie oprawke. Pocudowałem i stwierdziłem że póki co zdecydowanie najlepiej mi pasuje wygląd obecny. W sumie dobrą godzinkę posiedziałem nad tym. No cóż.

edit do 2 maja. Okazało się że pobyt na poczcie zajął mi 8min. A. była wkurzona przez chwilę, bo sama pojechała kilka dni wcześniej by „nie stać w kolejkach”. Wróciła po 1,5h. Całą ta sytuacja po raz kolejny daje do myślenia – kiedy będziemy mogli wysyłać PIT via e-mail? Nie tylko zresztą to. Ale póki co wydaje mi się że na e’urzędy to sporo poczekamy.

Skomentuj

